onsdag 9 september 2009

Tillbaks

Jag tänkte faktiskt försöka ta tag i det här med bloggandet igen, inte för att det kanske gör så stor skillnad för så många andra än mig själv, men det är faktiskt lite skönt att få skriva av sig. Om inte annat för att ha en anledning att hitta på roligare saker än att sitta hemma och spela tetris på dagarna.

Har hänt en helmassa sen sist jag skrev, men nu är det höst och nya tider och dags att ta tag i livet och förhoppningsvis träningen igen. Skulle ut på min första löprunda för säsongen igår vilket, milt sagt, gick skitdåligt. Insåg att allt snack om att kondition är en färskvara faktisk är fruktansvärt sant när jag fick blodsmak och höll på att svimma efter 20 minuter i sakta mak. Men man måste ju börja någonstans i alla fall!

Dagen fortsatte i samma stil, inte med blodsmak dock, men lite motion. En djurgårdsrunda med syster fick starta dagen och denna rundades sedan av med en riktigt härlig massage. Inte helt fel att ha en syster ibland, och faktiskt helt sjukt att jag aldrig(!) fått en profesionell massage förut. Detta skall helt klart göras om.

Nu fotboll och sedan lite pinsamheter i Idol.

Inga kommentarer: