torsdag 9 juli 2009

Landsbygden

Har spenderat de senaste fyra dagarna i Bodafors och hälsat på svärföräldrarna. Skönt med avkoppling men man blir ju helt förslappad av att inte göra något vettigt. Märktes ganska väl när jag slog mig ner med min semesterbok första dagen och somnade och sov i typ tre timmar, efter att ha sovit till klockan elva på förmiddan!

Har dock gjort lite roligare saker än att sova också, bl.a
  • ätit gädda för första gången
  • legat på spikmatta (också för första gången)
  • kollat in Joels kompis pub i Vetlanda
  • Nästan fiskat upp en kräfta med metspö
  • ätit jordgubbar och rödvinbär från trädgården

har dessutom hunnit läsa ut en bok samt hänga runt med svärfamiljen (om man nu kallar dom så?)

En skön vecka har det varit men nu längtar jag nästan hem till trafiken, tunnelbanorna, uteserveringarna och de kvällsöppna affärerna!

1 kommentar:

Annika Persson sa...

Hej darling!

Hur e läget med dej? Trivs ni bra och vad jobbar du med?

Kul om du kunde ge mig en liten update så jag vet om allt är bra och hur ni har det. Nyfiken på vad du gør nu, var ju ett tag sedan :-)
Take Care gumman!
Stor kram!