måndag 14 september 2009

Dagens bestyr

Dagen har varit lugn förutom vissa mer spännande moment. Var på arbetsintervju på ett företag här i Kista idag. Tror dock inte jag kommer få jobbet då det var typ 140 sökanden och 10-15 pers som skulle komma in på intervju. Lite trist då det verkar intressant och de hade superfräscha härliga lokaler samt att det är 10 minuters gångväg från lägenheten, men det blir till att hålla alla tummar och tår nu då!

I övrigt har dagen mest bestått av telefonsamtal, då jag inte pratat med vissa av mina närmaste vänner på ett bra tag och då vissa lämnar landet imorgon(!), samt inte lika rolig men minst lika viktig tvätt.

Måste dessutom passa på, en dag för sent, att varna oinvigda för Kommisarien och havet. Den som kom på europeisk samproduktion med blandade språk (aka dubbning) borde inte få göra tv!

2 kommentarer:

Annika sa...

helt enig om filmen. Hade spelat in den på hårddisken och vilken besvikelse. Såg kanske i 20 min sen gav jag upp! Fy fan vad kasst det var..Pinsamt dåligt! Håller tummarna för dej och intervjun! Det komer gå bra ska du se =) kram

darlingo sa...

Ja det gick ju verkligen inte att kolla på, helt sjukt dåligt! Ja du får håla tummarna för mig nu :)