måndag 14 september 2009

Söndagsmys

Gårdagen inleddes med planer på IKEA-shopping. Efter att ha fastnat farmför dator och i telefon så insåg jag dock att jag inte skulle hinna fara både på IKEA och lämna tillbaka korgarna på Åhléns. Tog mig i kragen till slut och for ner till Åhléns där jag lämnade tillbaka korgar och spanade på kläder. Har haft planer på att uppdatera min garderob med mer "vuxna" kläder, eller i alla fall något som inte är urtvättade Monki-toppar och konstiga slappa linnen. Kollade igenom hela H&M och lite andra budgetaffärer på Kungsholmen, för trots att jag uppenbarligen vill klä mig vuxet så har jag lika lite pengar som en student utan extrajobb. Kammade dock noll, denna gång som alla andra.

Efter mycket springande hittade jag dock till slut mina älskade korgar på Hemtex. Dessa var egentligen bättre, då de har lock, plus att de var i perfekt storlek. Efter detta tog jag mitt pick och pack och for hem till Kista för att försöka sticka en ny halsduk och njuta det sista av min myshelg.

Så här blev det med nya korgar/lådor i badrummet

Slänger även in en bild på min mycket misslyckade tub-halsduk
(hoppas verkligen att den nya blir bättre!)

2 kommentarer:

Annika sa...

Yo girl!
Har du sjekkat på Gina och Zara? Där kan verkligen hitta bra fynd. Beroende p åvad man e ute efter. Gina kan vara bra på basplagg men halvkass på cardigans då det ofta är dåliga material tyvärr. Såna e oftast bäsg på H`M. Eller Bik Bok borde du gå på, dom har massa fina kläder ocg bra priser. Kände mej tvungen att skicka några bra tips då du verkar haft otur i helgen :-) STOR kram till dej! good luck!

darlingo sa...

tack för tipsen :) har kollat runt hur mkt som helst på sistone men faktiskt inte tagit mig till zara än (av nån anledning) dock tror jag att jag var på lite fel humör egentligen i helgen, men ska ge det en chans snart igen :) Hoppas allt är bra med dig!