tisdag 16 juni 2009

Sommarlov!

Jag klarade tentan! Så himla härligt och precis över godkäntgränsen, jag menar det gäller ju att inte anstränga sig i onödan ;)

Firade detta genom en tur till IKEA, nu när jag slipper betala en resa på kanske 1000 kr till Umeå så kan man ju spendera lite i stället. Hittade dock bara gardiner, lite ljus, handdukar samt superbilliga matlådor. Men lite snyggare blir det förhoppningsvis här hemma.

Var på Bolagret igår och där skulle jag vilja köpa typ allt, hur mycket snyggt som helst ju! Det som dock saknas och som jag inte hittat någonstans är ett duschdraperi i lite kortare format, typ 180 cm. Någon som sett ett snyggt (!) sådant får gärna hojta till!

Nu är det dags för middag!

4 kommentarer:

Clara sa...

Grattis!! Får man inte se några bilder på lgh?

darlingo sa...

hehe, jo det kommer, det kommer. Är dock fortfarande kaos här, men snart så!

Niklas sa...

grym vi e! :) sitter å pratar med mig själv i lägenheten i sundsvall finns inga tavlor eller mattor så allt ekar som satan :)

darlingo sa...

ja vi e fasiken bra på det där alltså! Men du bor väl ändå i andrahand och möblerat? Då kan man ju tycka att det borde finnas åtminstone mattor! :)