torsdag 11 juni 2009

Förändring

Kände att det var dags för förändring på hårområdet. Har aldrig ro att beställa tid och vänta flera veckor, då hinner man ju ändra sig. Så det blev en tur till Souk där jag bara behövde vänta 45 min.

"Kort därbak och längre ovanpå" var i stort sett det enda jag hade bestämt. Tjejen var sjukt duktig och förstod precis hur mitt hår funkade, fick även höra det som jag aldrig tror på; att jag har tjock hår! Men efter en urklippning där 80% av håret sedan låg på mina axlar insåg jag att hon kanske har lite rätt ändå.



Nu är det snart dags för biodejt, troligtvis Duplicity. Med de huvudrollerna borde den ju vara helt ok!

3 kommentarer:

Milla och jag sa...

Men ååååååååå vad fint! :)

Clara sa...

Oj vad coolt, att du vågade klippa så kort! men snyggt blev det!! Var bion bra? vill oxå se den.

darlingo sa...

tackar! är faktiskt riktigt nöjd! Bion var ok, kändes dock lite väl mkt som en oceans eleven och liknande och lite rörig. men helt okej som sagt :)