torsdag 7 maj 2009

Mer friskus

Idag var jag utanför dörren för första gången sen helgen. Kändes skönt och visst, såhär i efterhand hade jag kanske kunnat fara på SFS FUM ändå, men lillmaggen är fortfarande inte helt hundra. Och eftersom bussen/tåget gick redan igår, när jag fortfarande inte ätit ordentligt så kändes det ändå som att jag gjorde det rätta valet. Men jäklar vad kul det hade varit egentligen... men men, sånt är livet!

Nu hoppas jag att Clara och resten av gänget förvaltar Umeå studentkårs mandat på ett bra sätt, vilket jag inte tvekar på en sekund! :)

Själv ska jag spendera helgen i den kära uppsatsens tecken. Vi hade en intervju idag (på norska) och en imorgon, som båda ska transkriberas. Allra helst av mig då Niklas fått dubbelarbete de dagar jag varit magsjuk. Kan lova att den där SFS-banketten kommer kännas sjukt lockande på lördagkväll när jag sitter med transkriberingsprogrammet och försöker förstå vad norrmannen egentligen menar.

Men men, nu är det dags för lite härlig middagsmat i form av pasta, pesto, oliver och champinjoner. Kan lova att jag sett fram emot att käka ordentligt med mat igen!

Inga kommentarer: