söndag 17 maj 2009

The door

Gänget tog med kära vännen Erik på "curling" igår. Vilket dock innebar fångarna på fortet på Megazone. Det var ju kul att springa runt i celler och greja men kan de inte ha nån ledtråd så man förstår vad man ska göra? Vissa celler var ju självklara men vissa var ju omöjliga att förstå. Är dock mest stolt över att vi lyckades spela blinka lilla stjärna utan att fatta det själva :) Mycket mer att vara stolt över var det dock inte...

Måste även visa en bild från kära Bollan. På begravningen i fredags var en av mina kusiner imponerad över att jag och syrran vågade flytta till Stockholm, hon skulle aldrig våga det tydligen. Till saken hör att hon arbetar som polis, så hon kanske vet något om vi inte vet? Hur som helst så kom jag till mamma på lördagmorgon och vad mötte mig, jo en handtagslös dörr. Jag tog det som ett tecken på att Bollnäs är minst lika farligt som Stockholm, om inte värre. Tur att man tog sig därifrån liksom!

Inga kommentarer: