tisdag 19 maj 2009

Vuxenpoäng hit och vuxenpoäng dit

Vi gav upp idén om att bli färdiga på mindre än 48 timmar då det faktiskt tycktes omöjligt. Att jag dessutom vaknade med nästan 39 graders feber gjorde eventuell nattmangling till en omöjlighet. Men tills på måndag ska vi i alla fall vara klara med skiten.

Just nu händer det verkligen inte mycket spännande i livet, mest planering inför flytt och uppsatsskrivning. Dock klämmer vi in några fester i det hela, bl.a. samhällsvetarnas "avslutningsfest" på lördag. Blir nog roligt och säkerligen rätt blött. Men om mitt liv inte är så spännande så har jag vänner som har desto mer händelserika liv. När jag just smält faktumet att hon blivit mamma så har kära Carina gått och blivit husägare. Jag känner att min och Joels andrahandstvåa i Stockholm väger ganska lätt i vuxenpoängstävlingen här.

Men det är väl kanske så att det är minst vuxenpoäng som vinner?

Inga kommentarer: