torsdag 19 november 2009

Here we go again

Började jobba idag igen vilket känns jättekul men är helt sjukt slut nu. Hade ju verkligen vänt på dygnet innan jag började jobba så det var lite hårt vid sex imorse men det gick bra när jag väl kom upp och var kul när jag väl kom dit. Folk tycker nog att jag är lite lustig som kommer och går lite hur som helst på det där stället, och har olika platser/arbetsuppgifter varje gång. Lyckades dessutom pricka in den sista "torsdagsölen" innan jul, vilket innebar gratis öl, vin samt tilltugg vid femtiden. Sjukt trevligt faktiskt och verkligen ett bra initativ på en såpass stor arbetsplats och kul att se folk från de andra avdelningarna. Efter det passade jag på att träffa Johan för en snabb middag när han ändå var i stan - mysigt med lite tid med sina gamla vänner. Nu är jag dock helt sjukt trött, kanske inte var så smart med en öl och lite vin när man knappt har sovit. Jaja, blir en tidig kväll och ladda för morgondagen och helgen istället!

Inga kommentarer: