fredag 13 november 2009

En helt vanlig vecka

Har haft en effektiv vecka med lite missöden men även uträttande av lite ärenden...
  • Varit till banken och fixat nytt visa-kort, och samtidigt tagit första stegen in i tornet
  • Tagit långpromenad runt söder och kungsholmen och äntligen varit över på Globen-sidan. Kul men ingen milstolpe kanske
  • Besökt IKEA för att köpa bordet som alla har, för att upptäcka att det fortfarande inte hade kommit in (kolla nätet innan du åker buss, Sofia!)
  • Försökt fara till Myrorna i Skärholmen bara för att återigen fastna på söder då t-banan var avstängd
  • Bokat resa och hotell för bröllop i Linköping (nej, inte mitt eget)
  • Försökt hitta en nyckel-box för att lämna nycklar till ventilationskillar och misslyckats trots två varv runt kvarteret. Tur att man är arbetslös och kan vara hemma och öppna när det kniper!
  • Sökt minst ett jobb om dagen. Nån gång måste man faktiskt lyckas!
  • Övertalat pappa att ta en bild på min säng som nu förhoppningsvis ska säljas
  • Letat vinterjacka till rimligt pris, men hittills gått bet och nöjer mig med min ullkappa från H&M så länge
  • Köpt min första julklapp!
  • Packat väskan för färd mot Smålandet och svärföräldrar och 30-årsfirande!

Ska försöka njuta av lugnet i en liten by i Småland över helgen och förhoppningsvis få massa frisk luft och god mat. Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Ja det ar inte latt att vara Sofia alla dagar.. Hoppas helgen blir bra iaf. Kramar Ida

darlingo sa...

Helgen var superbra, och veckan var inte så dum den heller egentligen :)