måndag 23 mars 2009

Nya tider väntar


Jaha, då har man sagt upp lägenheten då. Senast den sista juni bär flyttlasset av. Känns väldigt spännande men ändå sorgligt. Jag har ju trots allt bott häruppe i fem år och snart tre år i den här lägenheten. Det har varit många roliga stunder med brännbollsyra-förfester, valborgsfester, vanliga fester, spelkvällar, umgänge och allmänt häng. Genom flytten till den här lägenheten lärde jag mig att jag faktiskt klarar mig själv. Att jag inte kommer bli överfallen i sömnen varje natt och att jag faktiskt är mycket starkare än jag själv tror.

Men nu har jag ju faktiskt inte tid att bli sentimental. Jag ska ju trots allt bo här i drygt två månader till och massa uppsatsskrivande, tentapluggande och vardagsliv ska klämmas in däremellan.

Sörja får jag göra i sommar!

Inga kommentarer: