måndag 9 mars 2009

De e bar å åk!


Det var självklart slalom som stod på tapeten i lördags. Dessutom hade en viss Johan så smidigt ändrat sin facebook-status till "Johan är i Bygdsiljum hela dagen!". Väldigt diskret. Men gänget var ändå seriösa och drog på mig en ögonbindel så att jag inte såg varken bilen eller vart vi skulle. Efter några kilometer/mil så åkte den i alla fall av och jag fick njuta av landskapet ända fram till skidbacken. Var fortfarande jättenervös och det gav sig inte förrän första åket var gjort och jag insåg att jag faktiskt nästan kan åka slalom ändå. Lyckades dock med bedriften att ramla i liften, men i övrigt höll jag mig på benen hela dagen och hade det jättebra med fint väder och trevligt sällskap. Vi var dock inte helt ensamma i backen, men det får man väl vänta sig sista dagen på sportlovet.

Kvällen fortsatte med buffé och fest hemma hos mig och avslutades med utgång på Rex. En väldigt lyckad lördag!

Inga kommentarer: