måndag 23 februari 2009

What's the story, morning glory

Lyckades för en gång skull ta mig upp innan lunch. En av nackdelarna med att inte kunna somna förrän vid fem är att man lätt sover till typ två på eftermiddagen. Men idag lyckades jag faktiskt öppna ögonen och svänga benen över sängkanten redan vid halv nio, dock endast för att jag var tvungen att lämna tillbaka glasögonbågar. Men nu ska vi inte hänga upp oss på detaljer. Det viktigaste är att jag kom upp!

Nu när jag sitter här och är sjukt trött, eftersom jag fortfarande somnade typ fyra-fem, så mår jag ändå så himla bra. Insikten om hur mycket man faktiskt hinner åstadkomma på en dag som denna är helt fantastisk. Nu får jag bara försöka lägga mig i tid och vända tillbaka mitt dygn och sen är allt frid och fröjd igen!

Inga kommentarer: